Početkom 2010. godine Iskorak je započeo s medijskom kampanjom “U Krapini su svi HOMO sapiensi” koja je imala za cilj potaknuti raspravu u široj javnosti o nepostojanju prave razlike između HOMO sapiensa i homo SAPIENSA. Koristeći ovu jednostavnu igru riječi podsjetili smo javnost na činjenicu da homoseksualnost postoji otkad postoji i ljudska vrsta, a Krapina se, kao ishodište ove kampanje, nametnula sama po sebi. Kampanja je osim u Krapini realizirana u sedam većih hrvatskih gradova.

Također je postavljena mikro stranica www.homosapiensi.info na kojoj su posjetitelji mogli pročitati informacije o kampanji, pogledati fotografije billboarda u Hrvatskoj, pročitati na jednom mjestu reakcije medija na kampanju te poslati svojim prijateljima razglednicu s porukom “U *vašem gradu* su svi HOMO sapiensi”. Iako kampanja nije dobro prihvaćena u Krapini čiji su stanovnici odgovorili trganjem plakata već drugi dan provedbe kampanje, sama kampanja je odlično prihvaćena u drugim gradovima, medijima i zajednici.

Kampanja je ostvarila preko 20.000 jedinstvenih posjetitelja, a također je osvojila nagradu “Outward 2010” za treći najbolji billboard u 2010. godini čime je prvi put u Hrvatskoj jedna LGBT medijska kampanja dobila tako prestižno priznanje.